Re: [Czuwaj] Og³oszenie o pracy - odlot

seascout w go2.pl seascout w go2.pl
Czw, 13 Sty 2005, 20:14:17 CET

Kowlak napisa³:

> G00rek szuka dziewczyny bo ch³opaka do pracy ju¿ znalaz³. >Wyluzujcie trochê
> :-))))))

Bo chodzi o to, ¿e g00 szuka pracownika / lub pracownicy który / lub która bedzie wykonywa³ / lub wykonywa³a polecenia kierownika / lub kierowniczki... zaraz... zapomnia³em co chcia³em napisaæ.

Chcia³em jeszcze dodaæ, ¿e mówienie mi, ¿e nie mogê rodzic dzieci bo nie mam macicy chyba mnie dyskryminuje. Ka¿dy ma takie same prawa.... I od dzi¶ zwracajcie siê do mnie Loretta ;)

Naogl±da³em sie filmów. Wra¿liwych przepraszam :)

Seascout