Re: [Czuwaj] Og³oszenie o pracy - odlot

g00rek g00rek w wp.pl
Czw, 13 Sty 2005, 22:04:26 CET

Dnia 13 stycznia 2005, Marcin Skocz wystuka³(a) na klawiaturze co nastêpuje:

MS> My¶lê, ¿e nie chodzi o to, ¿e g00rek szuka dziewczyny (g00rek - powodzenia
MS> ;-), ale raczej o jego pó¼niejsze wypowiedzi.

MS> Co zw³aszcza jak kto¶ ma w pamiêci jego wypowiedzi o poszanowaniu prawa -
MS> powinno zastanawiaæ.

Zaraz, zaraz. Ja tu czego¶ nie rozumiem. Nie napisa³em nigdzie, ¿e mam
prawo gdzie¶. Napisa³em jak je oceniam. A to chyba ró¿nica. Móg³bym
podaæ milion innych przepisów o których twierdzê co¶ podobnego. Chyba
mam do tego prawo?

Doszli¶my do wniosku, ¿e pracodawca i tak zatrudni kogo chce, tylko w
og³oszeniu nie mo¿e stawiaæ barier.

Tak wiêc, je¶li ustali³ sobie taki a nie inny profil sprzedawcy (co
jest ca³kiem dla mnie naturalne) to po prostu nie napisze tego w
og³oszeniu, zaprosi na rozmowê wszystkich, a i tak odsieje tych,
którzy mu nie pasuj±.

A nadopiekuñczo¶æ?
Heh wiesz na czym polega dla mnie wolno¶æ? NA tym, ¿e je¶li mam takie
widzimisiê to chcê zatrudniæ do malowania mojego p³otu pó³ Murzyna -
pó³ Eskimosa z rudymi w³osami i dok³adnie 21 piegami na lewym
policzku. Bo taki mam kaprys. I na prawdê nie chcê, aby pañstwo za
mnie tutaj decydowa³o.

Doskonale rozumiem intencjê przeciwdzia³ania dyskryminacji rasowej,
czy p³ciowej, ale to co widzê, to wylewanie dziecka z k±piel±.

---
hm. Michal 'g00rek' Gorecki, H.R.
Szczep 84 WDHiGZ "Knieja"
Hufiec Warszawa Praga Pó³noc

"Nie ma sensu staæ w miejscu. Trzeba wybraæ - postêp,
albo stanie w miescu. Id¼my naprzód - z u¶miechem na ustach!"
Robert Baden-Powell "Aids to Scoutmastership"