Re: [Czuwaj] Biwaki - pytanie i prośba...

Pią, 14 Sty 2005, 15:28:22 CET

----- Original Message -----
From: "grzegorz" <goja73 w poczta.onet.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, January 14, 2005 3:12 PM
Subject: RE: [Czuwaj] Biwaki - pytanie i prośba...

> [goja73] cóż jest takiego złego w konieczności zgłaszania biwaków?
> w razie problemów rodzice informacji szukają najczęściej w hufcu,
> bo szkoła nieczynna, a drużynowy tez na biwaku, a jak w hufcu nic nie
wiedzą
> o biwaku, to się biedny rodzic denerwuje (a mnie na tym nigdy na tym nie
> zależało, bo to mój sojusznik), dodatkowo z karta biwaku trafia do hufca
> lista uczestników, więc i z ubezpieczeniem nie ma problemu...

U nas rodzice szukają informacji u szczepowego bo go znają
a nie w hufcu bo i tak musieliby tam dzwonić,
[ czyli do mnie ;-)))  ]
bo dyżury/spotkania KH są tylko w poniedziałki od 18.30 do 20.00.

Czy 2-dniowe wycieczki ZZ lub rady druzyny też zatwierdzacie w KH ?
Na ile dni przed ?

Nie rozumiem "problemów z ubezpieczeniem".

Czesław