[Czuwaj] Mundury

g00rek g00rek w wp.pl
Sob, 15 Sty 2005, 13:40:04 CET

Dnia 15 stycznia 2005, Marek Jedynak wystukał(a) na klawiaturze co następuje:

MJ> Witam!
MJ> skoro ucichło o pracownikach :) mam inny temat...
MJ> wczoraj byłem w GK i zapytano sie mnie co sądzę o nowym kroju mundurów?...
MJ> niestety nie widziałem takowego jeszcze. czy moze g00rek
MJ> móglby podać link ze zdjęciami w/w? lub jakos inaczej przedstawic
MJ> wizualnie wspomniane uniformy?

A to ciekawe kto cię spytał, bo nowego kroju nie ma jeszcze... :P

---
hm. Michal 'g00rek' Gorecki, H.R.
Szczep 84 WDHiGZ "Knieja"
Hufiec Warszawa Praga Północ

"Nie ma sensu stać w miejscu. Trzeba wybrać - postęp,
albo stanie w miescu. Idźmy naprzód - z uśmiechem na ustach!"
Robert Baden-Powell "Aids to Scoutmastership"