Re: [Czuwaj] Mundury

Marek Jedynak marek_jedynak w o2.pl
Sob, 15 Sty 2005, 18:54:01 CET

>A to ciekawe kto cię spytał, bo nowego kroju nie ma jeszcze... :P

ale poza tym wielu instruktorów ciekawi jak będą jednak wyglądać te nasze nowe mundury.
spotkalem sie takze z opiniami, aby pozostawic dotychczasowe mundury instruktorskie. na forum napisane jest ze przypominają mundury leśnika... ja bym je moze bardziej kojarzyl z instytucją o jednym największych odesetków procenta zaufanai publicznego, czyli naszym Wojskiem Polskim. jako organizacja jakby nie patrzec zhierarchizowana uwazam ze powinnismy wyglądać jak raczej w ten sposob niz jak klub golfowy lub coś w tym stylu...

skoro prace jeszcze trwają nad tą wersją, to moze powinnismy zostac przy tym co kilka late temu zostało wprowadzone, a tylko je udoskonalić.

przykro mi, ale do poniedziałku nie bede mial juz mozliwośći odpowiedzieć na zadną ripostę, ale potem natychmiast zajrzę.
PZDR
MAREK (((><