ODP: [Czuwaj] Turniej rycerski

Dominik Jan Domin djdomin w poczta.onet.pl
Wto, 18 Sty 2005, 09:09:33 CET

Zdradź jeszcze - kiedy i gdzie to robicie.

Bo mozna np.:

- turniej łucznictwa tradycyjnego (ind lub zesp)
- krecioł (ind lub zesp)
- rzut jajem w parach (zespołowe)
- zapasy w wilczym dole (zespołowa)
- walka na bomie (indywidualne lub zespołowe)
- bieg na nartach (zespołowe)

Pozdrawiam

Dominik Jan Domin

PS. Jak studenci bedą inteligentni i nie bedę zadawać za duzo pytań potrzas
pracy indywidualnej, to spróbuje wklepac opisy.