[Czuwaj] Mundury

g00rek g00rek w wp.pl
Wto, 18 Sty 2005, 10:25:18 CET

Dnia 18 stycznia 2005, Aleksander Senk wystukał(a) na klawiaturze co następuje:

AS> Czytalem, ale... nie mam wyobrazni :-)

AS> Mowiles (i jest to napisane na stronie), ze caly regulamin to beda rysunki.
AS> Moj znajomy druzynowy mowil, ze ogladał takowe...

AS> Czy to jakas pomylka?
AS> Jezeli tak, to trudno.

Kurde niech mi prześle! Będzie nam łatwiej :DDD

AS> Ale w takim razie mam prosbe: Czy mogłbys w jakis sposob pokazac, jaki
AS> bedzie kolor tych mundurow.
AS> Nie do konca moge wyobrazic sobie "cos miedzy oliwką a piaskowym".

Musze zmienić ten wpis, bo nie do końca już oddaje to co chcemy
osiągnąć. Być może wstawię opowiednie kolory na stronę (zakres), choć
monitory przekłamują. Będzie jaśniejszy od ZHRu, ciemniejszy od
musztardy, czy CSH.
Bardziej zielony, nie tak stalowy jak bundes, nie tak żółty jak
musztarda.

Wszystko też zależy od materiału który znajdziemy, na razie jesteśmy
na etapie kroju.

---
hm. Michal 'g00rek' Gorecki, H.R.
Szczep 84 WDHiGZ "Knieja"
Hufiec Warszawa Praga Północ

"Nie ma sensu stać w miejscu. Trzeba wybrać - postęp,
albo stanie w miescu. Idźmy naprzód - z uśmiechem na ustach!"
Robert Baden-Powell "Aids to Scoutmastership"