[Czuwaj] Ewidencja

seascout seascout w go2.pl
Nie, 23 Sty 2005, 10:58:39 CET

Marcin napisal:
> Czy ktoś z Was posiada program umożliwiający prowadzenie łatwej EWIDENCJI
>INSTRUKTORÓW.

>zapisywaliśmy są nieco archaiczne. wiem, że są potrzebne, ale czaem można
>by jakąś bazę danych stworzyć.
>żeby nie było... łatwo się mówi (nie znam się niestety na pisaniu takich
>rzeczy), ale może byłoby to rozwiązanie dla całego ZHP?

W Wydziale Badań i Analiz są prowadzone prace nad zmianą systemu ewidencji
członków ZHP. Spis jest rzeczywiście rozwiązaniem archaicznym, a
niewykorzystanie możliwości dzisiejszych technologii i Internetu jest po
prostu grzechem zaniechania.

W przyszłym roku (2006) czeka nas jeszcze spis taki sam ja obecnie, ale
równolegle w kilku chorągwiach będzie testowany nowy system. W roku 2007
zaczniemy ciągle spisywanie członków ZHP we wszystkich chorągwiach.

Seascout