ODP: [Czuwaj] Spotkanie instruktorskie "Kształcenie w ZHP" - 8 lutego 2005 roku (Organizator: Region warszawski RCŻ)

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Pon, 24 Sty 2005, 14:26:19 CET

> ----------
> Od: 	Magdalena Potapowicz[SMTP:magdalena.potapowicz w brpd.gov.pl]
>

	>Serdecznie zapraszamy na spotkanie instruktorskie pt. "Kształcenie
w ZHP",
	>które odbędzie się w dniu 8 lutego (wtorek) 2005 roku od godz.
18.00 do
	>20.00 w Szkole Podstawowej nr 67 przy ul. Bartniczej 8 w Warszawie
(Bródno)
	>w sali nr 152.

To ja pozwolę sobie wstępnie zaprosić na kwiecień, na kolejne spotkanie,
którego tematem będzie: "Wizerunek harcerstwa w XXI-wieku".
O szczegółach w najbliższym czasie.
Spotkanie  poprowadzi g00rek, oraz moja skromna osoba. Tak więc bedzie się
działo.;-)

Może kilka słów o samej idei spotkań.. Jest to powrót do odbywających się
kilka lat temu dyskusji instruktorskich, jakie odbywały się Hufcu Warszawa
Ochota.
Tak jak i wtedy ich organizatorem jest Ruch Całym Życiem. A że Zjazd zbliża
się nieuchronnie tematów do dyskusji nie powinno zabraknąć.
Szczegółowy terminarz mam nadzieje pojawi się niebawem.
Spotkania są otwarte dla wszystkich chętnych instruktorów.

--
s00hy
Hufiec Warszawa Praga Północ