[Czuwaj] Mapy!!

Aleksander Senk senk w post.pl
Sob, 2 Lip 2005, 17:05:00 CEST

From: "Michał Górecki" <g00rek w wp.pl>
> Piramida Cheopsa:

http://maps.google.com/maps?ll=29.979436,31.134653&spn=0.014398,0.021243&t=k
&hl=en
> Zamek w Malborku:

http://maps.google.com/maps?ll=54.039892,19.028031&spn=0.007199,0.010622&t=k
&hl=en

I to maja byc dowody na aktualnosc? G00... ;-))

Lewobrzezna tez jest - i tak samo niepelna.
Chyba, ze cos sie zmienilo od poranka,gdy to ogladalem.
A Trasa Siekierkowska juz jest, wiec mapy nie sa starsze niz 3 lata.

pozdrawiam
olek

ps. Mam wrazenie, ale wydaje mi sie, ze widzialem szczepowego Zuka stojącego
na parkingu przed moim blokiem.. ale moze to byl drugi stojacy tam samochod
dostawczy.. niektore zdjecia sa naprawde niezle :)

ps2. Czy da sie te mapy stosowac w systemie GPS?