[Czuwaj] Kurs Spadochronowy 2

Marek Jedynak marek_jedynak w o2.pl
Wto, 5 Lip 2005, 08:19:22 CEST

 Witam serdecznie!

3 lipca zakonczyl się Kurs Spadochronowy "Orły spadają z nieba"
dofinansowany przez Fundusz Grantowy ZHP im. Grażynskiego z 1% PIT

Zarówno szef Sekcji Spadochronowej jak i uczestnicy kursu orzekli,
że powinno być jeszcze jedno takie szkolenie...
W takim razie nie mam wyjścia. Zapraszam wszystkich chętnych na...

KURS SPADOCHRONOWY

termin: 24-28 sierpnia 2005 r.
miejsce: Aeroklub Kielecki - Lotnisko Masłów
koszty:
ok. 100 zl.)
wyzywienie, ubezpieczenie i gadżety :)

więcej szczegółów podam po powrocie z letnich wywczasów, czyli
między 24-31 lipca
pozdrawiam serdecznie i od dzis kontakt wyłącznie pod numerem
0605-93-50-60

hm. Marek Jedynak