[Czuwaj] Rezygnacja z kandydowania na funkcje Naczelnika ZHP

Wto, 5 Lip 2005, 12:24:07 CEST

----- Original Message -----
From: "Rafal Bednarczyk" <amfarm w aster.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, June 24, 2005 2:15 AM
Subject: [Czuwaj] Rezygnacja z kandydowania na funkcje Naczelnika ZHP

> Druhny i Druhowie,
>
> poniewaz do czesci z Druhen i Druhow dotarla
> informacja o kandydowaniu przeze mnie na funkcje
> Naczelnika ZHP niniejszym chcialbym uprzejmie zawiadomic,
> ze z powodow osobistych rezygnuje z tego zamiaru.
>
> CZUWAJ!
> hm Rafal Bednarczyk

To jeszcze dlugo bedziesz musial "odkrecac" swe kandydowanie,
bo Naczelnik "puscil" takie info w wakacyjnym Czuwaj:
http://www.czuwaj.zhp.org.pl/czuwaj/art_glowny/naczelniku_wodzu_nasz.pdf

"..... I jeszcze jedna informacja ze zbiórki jednego z warszawskich rejonów
wyborczych - hm. Rafal Bednarczyk,
mój kontrkandydat z poprzedniego zjazdu, oglosil, ze zamierza ponownie
kandydowac...."

Popros Naczelnego o sprostowanie

Czeslaw