Fw: [Czuwaj] Mundury, było: Rezygnacja z kandydowania na funkcje Naczelnika ZHP

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Wto, 5 Lip 2005, 12:58:46 CEST

czesiek.harcerstwo napisał(a):

>U nas, na zbiórce rejonu hufców propozycja odniesienia się
>do "reformy mundurowej" została "spacyfikowana"
>stwierdzeniami iż
>".... nie mamy czasu na zajmowanie się głupotami...."
>co jako szef komisji uchwał przyjąłem z ulgą bo i tak
> miałem dość "zabawy" z pozostałymi stanowiskami zbiórki

I to jest kwintesencja "zrozumienia" "dołu" przez "górę". A raczej
"środek". Czyli tych, którzy już oderwali się od rzeczywistości i ich
takie "głupoty" nie obchodzą, ale takich, ktorzy jeszcze nie potrafią
spojrzeć globalnie na organizację. I to najgorsze zakalce mówiąc skromnie :P

Ja tam się cieszę, że "dół" się cieszy. I czeka, i pyta i zgłasza
gotowość do testowania, do kupowania, do noszenia. I do obrzędowego
spalenia wywijek <rotfl>