Re: [Czuwaj] Rezygnacja z kandydowania na funkcje Naczelnika ZHP

Marek Jedynak marek_jedynak w o2.pl
Wto, 5 Lip 2005, 14:35:32 CEST

g00ru  wedrownicze sie zgodzi? g00, zgodzisz sie? ;) hi hi :D

naciskały, że

> Zadajesz niebezpieczne pytania ;)))

> Viking

To moze i ja swoją kandydaturę odwieszę.... ;) wiem, ze popracie
mialem spore co widac nadal w archiwum na Latawcu
(www.lsilatawiec.prv.pl)

pozdrawiam wakacyjnie-kielbasianie-wyborczo!
Marek

ps. pod niebem jest pięknie! (((><