Re: [Czuwaj] Rezygnacja z kandydowania na funkcje Naczelnika ZHP

Marek Jedynak marek_jedynak w o2.pl
Wto, 5 Lip 2005, 14:42:11 CEST

> Przepraszam z g00ry ;) za niedyskrecje ale czyja zone zaangazujesz
do sztabu
> wyborczego ;)))
>
> Pozdrawiam wesolo i wakacyjnie i mala nutka szalenstwa ;)
> Viking (konny, ze "Starej Basni" Hoffmana ;))) )

a moze byc przyszła moja? jak sie sprawdzi jako organizator kampanii
to w domu tez chyba sobie poradzi potem :)
z resztą potem to bedzie mnie juz stac na gosposię :)
Marek

ps. szkoda ze nie mamy takiego Harcerskiego Pałacu
Namiestnikowskiego... ech!!! byłoby pięknie :)