Re: [Czuwaj] Kurs spadochronowy na Glodowce

Marek Jedynak marek_jedynak w o2.pl
Wto, 5 Lip 2005, 20:01:58 CEST

> SAS: uwaga na nisko przelatujących!*
> Wciąż jeszcze mamy kilka wolnych miejsc na dwutygodniowy obóz
> specjalnościowy z kursem spadochronowym w Bukowinie Tatrzańskiej
na harcerskiej Glodówce...

no to widze, ze sie porobilo spadochronowo w tym roku w ZHP :)
Koneccy harcerze, a teraz i gdanscy harcerscy lotnicy tez cos robili
w swoim aeroklubie. choc nie mam dokladnych danych.

moje spostrzezenie:
jezeli ktos mysli wiecej o skakaniu, to warto robic kurs w
macierzystym aeroklubie, lub tym, gdzie sie bedzie potem jezdzilo na
skoki. nie ma nic gorszego jak przeniesc swoje papiery z jednego do
drugiego [sytuacja awaryjna w powietrzu to przy papierach pikuś!]

nasz kurs [Kielce] http://www.akss.prv.pl odbedzie sie w sierpniu
nawet przy 3 chętnych osobach :)
ale jak bedzie wiecej to tez nic się nie stanie, a zabawa będzie
przednia!!!

Marek