ODP: [Czuwaj] Mapy!!

smyrwa w poczta.onet.pl smyrwa w poczta.onet.pl
Czw, 7 Lip 2005, 15:27:01 CEST

Ładnie, pięknie,

wszystko wygląda ślicznie z wysoka i milo, że jest coś takiego w sieci,
dostepne dla wszystkich. I że coraz bardziej oczywiste jest, że obecność
znaków "zakaz fotografowania" np. przed jednostkami wojskowymi jest
absurdalna.

Ale - co jest wadą i zaletą jednocześnie - zdjęcia są płaskie. Spójrzcie na
Pałac Kultury w Warszawie. Jest zupełnie płaski, choć rzuca długi cień.

Smyrwa