ODP: [Czuwaj] pokazują nas:)

Rafał kmccoy w konto.pl
Śro, 13 Lip 2005, 17:14:51 CEST

Użytkownik Dominik Jan Domin napisał:

> Nie, po prostu ta paniusia, "psycholog", jest typem kury domowej, która
> uważa, ze dzieci trzeba trzymać na smyczy i nie pozwolić im na odrobine
> samodzielności. Szkoda tylko, że sama udziela się zawodowo i publikuje
> bzdury w prasie, zamiast zająć się tym, do czego jest stworzona: Kirche,
> Kinder & Kitchen.

Myślałem o tym, aby tak to napisać, ale....
Kiedy słyszę (mający obecnie te 21 latek), przyznaje się obecnie, że
kilka lat temu to on już palił, pił (to że próbował % to wiem), a w
ogóle to już próbował i narkotyków... To po prostu zaczynam się
zastanawiać. Nie nad tym, czy warto puszczać dzieciaki same na jakieś
wyjazdy - bo warto. Tylko nad tym, jakie 'elementy' te dzieci spotkają
po drodze.

> Ciekawe, co jej czwórka dzieci robi w szkole, o czym mamusia jeszcze nie
> wie...

Niecały rok temu, miałem okazję poznać via GG nastolatka, wychowywanego
przez pana pedagoga i mamę panią psycholog. Jednym słowem - tragedia.

Pozdrawiam
Rafał

--
 Serwer www 200 MB + bazy MySQL,