[Czuwaj] zasilanie bratniej organizacji

Śro, 27 Lip 2005, 14:22:06 CEST

----- Original Message -----
From: "Pawel Rozdzestwienski" <konikhdj w hot.pl>
To: <chaber w uznam.net.pl>; "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy."
<czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, July 27, 2005 1:32 PM
Subject: Re: [Czuwaj] zasilanie bratniej organizacji

> Ot ekumenizm:
>
> "Karolina Przybytek - druhna z 19 Krakowskiej Lotniczej Drużyny Harcerek
> zdobyła III miejsce w Mistrzostwach Polski Modeli Kosmicznych rozegranych
> Katowicach, w konkurencji S1A juniorzy (rakiety wysokościowe). "
>
> http://harcerki.zhr.pl/?page=hai&nid=2094
>
> Czyżby dziecię Czesia Przybytka?

Jak najbardziej :-))))))))))))))

> Gratuluję lojalności

Wobec kogo ?????
Mój szczep jest szczepem męskim, podobnie jak drugi szczep 19 który w ZHR
A jedyna żeńska drużyna 19 jest w trzecim szczepie 19 który akurat jest w
ZHR.
O co Ci chodzi ?
Że brat, tata, wujek, ciotka a nawet mama (działacz) są w ZHP
a Karolina jest w ZHR ?
To nie koniec "ciekawostek" w 19.
Żona drużynowego mojego kręgu starszyzny (ZHP) to instruktorka ZHR
aktualnie kwatermistrz zgrupowania obozów ZHR
A i moim wedrownikom nic nie przeszkadza mieć sympatie
wśród wędrowniczek ZHR.
I nikomu nie przeszkadza że w tej samej harcówce
mają zbiórki harcerze ZHP i harcerki ZHR.

Więc o co chodzi z tą lojalnoscią ?

Czesław