Re: [Czuwaj] zasilanie bratniej organizacji

Marek Jedynak marek_jedynak w o2.pl
Śro, 27 Lip 2005, 15:07:56 CEST

> Czesiu - gratuluje postawy - w tym temacie zawsze byłeś WIELKI :-)
Oby więcej takich jak Ty.

> Goferek
>
> ==============
> Goferek, czy ja dobrze kojarzę, że "przeszedłeś" ?
>
> Garbol

Panowie!
a czy to sezon ogorkowy, ze błotem sie bedziecie obrzucac?

kazdy ma prawo do własnego zdania i jak mam ochote przejsc gdzies to
przejde, a jak nie to nie. a dzieciaka swojego nie posle do kogos
kto wypomina innym ich czyny (tym bardziej, ze nic w tym zlego nie bylo)

pozdrawiam Czesia! i z checia bym sie znow przeleciał balonem,a le
bardziej niz w Korzkwi na zbiorce kazdry OZD :)

do zobaczenia na OZD w Krakowie!
Marek