[Czuwaj] zasilanie bratniej organizacji

Jacek Garboliński garbol w gazeta.pl
Śro, 27 Lip 2005, 15:44:27 CEST

> ==============
> Goferek, czy ja dobrze kojarzę, że "przeszedłeś" ?
> Garbol

Tak - przeszedłem ale nie widzę związku z moją poprzednią wypowiedzią -
czy było w niej coś nie tak ???
Czy to, ze się cieszę z postawy Czesława w stosunku do bratniej służby obu
organizacji na jednym terenie - to coś złego ??

Pozdrawiam :-)

Goferek

Ps. Pomimo że jestem już w ZHR to również wybieram się na OZD do Krakowa -
skoro mnie tam chce Wielka Siostra z ZHP ;-)

--
I znowu Druhowieństwo nie czyta,
proszę Cię Goferek o kontakt na priv - garbol w gazeta.pl lub gg 128061

--
W˙ochy i Pary˙ - przewodniki turystyczne do wyboru. Tylko z lipcowym numerem miesi˙cznika Auto+.
http://www.a-plus.pl