[Czuwaj] lista dyskusyjna delegatow

Rafal Bednarczyk amfarm w aster.pl
Śro, 1 Cze 2005, 14:31:54 CEST

WItam,

Aleksander Senk napisal:
> From: "Rafal Bednarczyk" <amfarm w aster.pl>

> delegatow na
> jaki region
>
> Czyli wspomniana lista jest dostepna tylko dla delegatów na Zjazd ZHP?
nie - archiwum listy jest dostepne dla wszystkich i kazdy moze na biezaco
czytac co pisza delegaci
Jednak celowo zalozono ze wypowiadac na liscie beda sie tylko delegaci tak,
aby zachecic ich szczegolnie do merytorycznej dyskusji juz przed
zjazdem.
Kazdy instruktor moze a nawet powinien kontaktowac sie z swoim delegatem
i zachecic go do poruszenia tematu szczegolnie waznego dla niego - wyborcy
tego delegata. Bedac delegatem z Twojego okregu wyborczego jestem gotowy
wysluchac jakie tematy chcialbys poruszyc na liscie, a przede wszystkim
na zjezdzie.

pozdrawiam
R. Bednarczyk
hm Rafal Bednarczyk