Re: [Czuwaj] lista dyskusyjna delegatow

seascout w go2.pl seascout w go2.pl
Śro, 1 Cze 2005, 21:50:53 CEST

g00rek napisał:

> [...]

Tomek dodał:
> Gorzej, ze na normalnym Zjezdzie tez sie nie bedzie mogl wypowiedziec...
> Dopiero przy prezentacji kandydatow.
>
> Dobrze mysle?

Nie jest tak.

Zbiórka wyborcza w moim hufcu jest 11 czerwca. Mamy okręg jednomandatowy, a ja podjąłem decyzje o nie ubieganiu sie o mandat delegata na Zjazd. (Więc g00rek uprzedziłeś fakty - chyba że pisałes o kims innym).

Nie chce kandydować, bo mam nadzieje, że i tak będe gościem zaproszonym na Zjazd - co daje mi Tomku prawo do wypowiadania się (o ile dopuści mnie do głosu prowadzący obrady). Nie będę miał prawa brać udziału w głosowaniach.

Decyzje podjąłem przede wszystkim dlatego, że skoro (mam nadzieję) i tak będę miał zagwarantowany udział z Zjeździe - to po co blokowac miejsce?

Byłem na chyba 4 Zjazdach ZHP (w tym na słynnym bydgoskim) i wydaje mi sie, że dla mojego hufca będzie lepiej, jeśli na Zjazd nie pojedzie "stary wyjadacz" tylko osoba młodsza, reprezentująca srodowisko drużynowych,  mogąca uczestniczyc w procesie demokratycznym i mająca swoje zdanie. Taka osobe będe popierał na naszej zbiórce wyborczej w hufcu Radom - miasto.

Pozdrawiam

Rafał Klepacz

Naczelnik 2005 ;)