Re: [Czuwaj] uchwała RN ZHR z 4 czerwca 2005

Pawel Rozdzestwienski konikhdj w hot.pl
Pią, 10 Cze 2005, 10:52:34 CEST

A ja byłem tajnym wspólpracownikiem służb PRL bo należałem do ZHP i
korzystałem z możliwości jakie mi dawał PRL co objawiało sie w udziale m.in.
w Operacji OB 40.  Za swoja pracę otrzymywałem wyzywienie na OB40 i miejsce
do spania. Moim natomiast serwitutem było oddawanie czci gen. Walterowi w
Jabłonkach podczas zakończenia OB40. Nasza praca 36h obowiązkowo - słuzyła
prawdopodobnie budowie socjalizmu, czego dziś się brzydzę.

Dlatego dziś z radością ciesze się, że dzieci nie muszą jeździć na wakacje i
mogą je spędzać w domu - ostoi prawdziwego wychowania i nie sa narażanae na
państwowo-janczarskie wychowanie jakiego ja doświadzczylem w PRL.

jazlowiak - pseudonim operacyjny