ODP: [Czuwaj] Re: uchwała RN ZHR z 4 czerwca 2005

Pią, 10 Cze 2005, 13:24:40 CEST

Wątpię.

Niestety, zostaliby zaraz zjedzeni, zmieszani z błotem, okrzyczani od
zdrajców narodu. To jest podejście naszych kochanych polityków i ich mediów.

Wolą się ukrywać.

>Ja nie jestem za prowadzeniem
> harcerskiej lustracji i będę bardzo ubolewał jeśli moje władze nie
> poprzestaną na apelu w formie uchwały RN, za to będą prowadzić
> jakiekolwiek czystki. Ale jeszcze raz powtarzam, że taki apel
> uważam za
> jak najbardziej właściwy. Każdy w swym sumieniu niech rozstrzygnie...

Gdyby ta uchwała to tylko apel, byłbym za.

Ale druga część uchwały to WYRAŹNY PIERWSZY AKT CZYSTKI. "Rozkazujemy
każdemu, aby wystapił do IPN o świadectwo, ze nie jest zdrajcą Narodu i
przedstawił Najwyższemu Trybunałowi kopię świadectwa" - czy jakoś inaczej w
ten deseń.

Art. 47.

Każdy ma prawo do ochrony prawnej życia prywatnego, rodzinnego, czci i
dobrego imienia oraz do decydowania o swoim życiu osobistym.

Art. 51.

Nikt nie może być obowiązany inaczej niż na podstawie ustawy do ujawniania
informacji dotyczących jego osoby.

TYLE KONSTYTUCJA RP

Jak rozumiem, dla władz ZHR artykuł 51 nie istnieje? A może uchwała ZHR jest
aktem wyższego rzędu niż Konstytucja RP?

Dominik Jan Domin