[Czuwaj] Indianie

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Wto, 14 Cze 2005, 16:16:39 CEST

Mnóstwo materiałów znajdziesz w Kręgu Wodzów. Część  materiałów archiwalnych
znajdziesz na http://www.hr.bci.pl
Jakby co, to mogę Ci skserować roczniki (czy mówiłem już, że to najlepszy
miesięcznik metodyczny jaki się ukazywał pod 89 roku?)

Szczególnie polecam Ci rewelacyjne Gawędy Bena Hunta.
Spróbuj tez dotrzeć do archiwalnych numerów TAWACIN-a
http://www.indianie.eco.pl/tawacin/tawacin.htm

No i na koniec polecam Ci listę: indianie w yahoogroups.com , której mam
zaszczyt być (razem z g00) moderatorem.
Tam uzyskasz pełną pomoc (jeśli tylko skonkretyzujesz swoją prośbę).

--
s00hy
Srebrny Lis