ODP: [Czuwaj] Jak szybko zarobić na wakacje

Pon, 20 Cze 2005, 16:20:44 CEST

p...romują???

Najczęstsze miejsce, gdzie rozmaicie umundurkowani harcerze pokazują
bogactwo metod wychowawczych społeczeństwu...

A jakie inne słowo na p... wolałabyś??

Dominik Jan Domin

PS. Widzę doskonałe efekty finansowe tych akcji. Nie widze innych efektów
pozytywnych, a negatywne, i owszem. Jak dla mnie więcej jest na "nie" niż na
"tak". Ale każdy ma prawo do własnego zdania, i niestety też do promocji
wizerunku współczesnego harcerzyka.