[Czuwaj] Kolejna wpadka

Wto, 21 Cze 2005, 12:14:45 CEST

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <g00rek w wp.pl>
To: "Jeremi" <jeremi754 w wp.pl>; "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy."
<czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, June 21, 2005 9:34 AM
Subject: Re: [Czuwaj] Kolejna wpadka

> Nie no zaraz. Abstrahując od całości, wymaganie abstynencji od
> przyjaciół harcerstwa to już jest na prawdę chora paranoja.
> Przypominam mówimy o RPH.

O "Radzie Przyjaciół Harcerstwa" ?

Bazując na przysłowiu to:
 "....chroń nas Panie Boże od takich przyjaciół
bo z wrogami to jakoś damy sobie radę..."

A tak na marginesie to zauważam że pędzie do "kasy"
sporo ośrodków ZHP "łapie" każdą okazję do zarobku.
Ostre popijawy w trakcie "firmowych imprez integracyjnych"
realizowanych na ich terenie nie są chyba najlepszym pomysłem.
Zwłaszcza gdy równoczesnie trwa biwak harcerski.
A o takim przypadku już kiedyś słyszałem.

Czesław