[Czuwaj] pytanie o kontakty

Kamila Wajszczuk kamilawajszczuk w o2.pl
Śro, 22 Cze 2005, 17:42:04 CEST

Drużyna z mojego szczepu wybiera się na Ukrainę (to ostatnio modny kierunek
:)) i poszukuje kontaktu z tamtejszymi skautami. Może ktoś coś ma?
Zresztą, oddaję głos Ani...
Kamila

> Czuwaj,
>
> Nazywam się Ania Rokita i jestem w 23 WDW "Żródło" . Nasza drużyna jedzie
w tym roku na obóz na Ukrainę, bedziemy m.in. we Lwowie.

> Bardzo zależy nam na kontakcie z tamtejszymi (lwowskimi) harcerzami (ew.
ze skautami), ponieważ w oparciu o uzyskane od nich info chcemy zorganizować
zajęcia na Watrze Wędrowniczej 2005.