ODP: [Czuwaj] Jak szybko zarobić na wakacje

Adam Kubiaczyk adam.kubiaczyk w wp.pl
Śro, 22 Cze 2005, 23:56:20 CEST

 > No i błąd. Podejście nieobiektywne, i uniemożliwiające podsumowania
 > przeprowadzonej działalności w odpowiedni sposób - włącznie z
 > policzeniem statystyk.

ciach!

 > 2. Skąd ta pewność? Z własnego badania? Tylko nie pisz, że to było
 > badanie statystyczne, tudzież jego wyniki są obiektywne - bo takie nie
 > są. To są badania Twojego wywiadu z tymi wybrańcami, które nie umywają
 > się do rzeczywistości.
 > 3. Najpierw sam zacznij wybierać losowo, ok? :)

ciach!

 > Pozdrawiam i życzę powodzenia w kolejnych "badaniach socjologicznych".

ciach!

 > Na Mokotowie chyba działa jeszcze taki socjolog... Czemu jego nie
 > spytałeś, jak przeprowadzić takie badanie, aby było ono rzetelne i jak
 > najbardziej prawdziwe, by dobrze odwzorowało pogląd naszego
 > społeczeńśtwa na nas?

Wydaje mi się, że rozmijamy się trochę w naszych oczekiwaniach w
stosunku do tego materiału.

Moją intencją nie było stworzenie superobiektywnego badania na próbie
1000 osób z reprezentatywnej grupy społeczeństwa. Chciałem natomiast
pokazać że problem naszego wizerunku istnieje. Mnie wystarczy te 10 osób
żeby to zasygnalizować. Te słowa nie biorą się z niczego.

Pozdrawiam

CZUWAJ!

--
Adam Kubiaczyk HO