[Czuwaj] Awangarda Harcerstwa!

Michał Senk komendant w 208wdhiz.home.pl
Czw, 23 Cze 2005, 11:01:47 CEST

Dominik Jan Domin, odpowiedział na mój list:

w następujący sposób:
> :|
>
> Mam w tym czasie obóz. Całkiem niedaleko* Ale z wyrwaniem się
> może być problem :(
>
> No, jeszcze zobaczymy.

> Pozdrawiam
>
> Dominik Jan Domin
> * Męcikał - Spierwia - j. Trzemeszno, pomiędzy Chojnicami
> a Brusami.

Drogi Dominiku!

Nie ma co się długo zastanawiać- obóz Ci nie ucieknie :-)
Chęć przyjazdu na ognisko zapowiedzieli już instruktorzy, którzy mają nad
Rybno Duże,
zdecydowanie więcej drogi niż te 80 kilometrów z Męcikał.
Dopóki oficjalnie nie potwierdzą swojego przyjazdu nie będę zdradzał ich
szarż i nazwisk,
ale nie ukrywam, że bardzo liczę na ich przyjazd.

Mam zatem nadzieję, że również Ty przyjedziesz.

Pozdrawiam,

Michał Senk