Fw: [Czuwaj] Mundury, było: Rezygnacja z kandydowania na funkcje Naczelnika ZHP

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Pon, 27 Cze 2005, 11:29:29 CEST

Troszkę zamanipulowałeś chyba :-)
Członkowie Rady podnosili, że zbiórki wyborcze sprzeciwiają się reformie
mundurowej. A kiedy ją prezentowałeś Rada nie miała już quorum!
To tak dla wyjaśnienia. A nawiasem mówiąc wynik prac zespoł są ciekawe. Na
niebezpieczeństwa zwróciłem uwagę. Pozdrawiam.
SW