Fw: [Czuwaj] Mundury, było: Rezygnacja z kandydowania na funkcje Naczelnika ZHP

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Pon, 27 Cze 2005, 12:55:34 CEST

Sławomir Waś napisał(a):

>Troszkę zamanipulowałeś chyba :-)
>Członkowie Rady podnosili, że zbiórki wyborcze sprzeciwiają się reformie
>mundurowej.

Jeden członek, czyli ty o ile dobrze pamiętam ;) Mówiłes o dwóch
zbiórkach.  To chyba trochę mało jak na całą Polskę. Myślę, że jeszcze
trochę zbiórek pewnie się sprzeciwi - no cóż nie dziwi mnie to. Są
hufce, które sprzeciwjają się jakimkolwiek reformom, sa hufce w ktorych
zabronione jest jedzenie w mundurze, sa hurfce... Dużo pisać :)

>A kiedy ją prezentowałeś Rada nie miała już quorum!

Nie moja wina... Ale i tak nic nie podchodziło pod głosowanie, to bylą
jedynie prezentacja do wiadomości. Decyzja leży w kompetencjach Głównej
Kwatery.

>To tak dla wyjaśnienia. A nawiasem mówiąc wynik prac zespoł są ciekawe. Na
>niebezpieczeństwa zwróciłem uwagę.

Tak, zanotowałem uwagi w Dzienniku Kapitańskim ;)

>Pozdrawiam.
>SW

ja również