[Czuwaj] Msza i koncert w Katedrze Diecezji Warszawsko-Praskiej z okazji 65 rocznicy mordu w Katyniu...

Magda Potapowicz thebest84 w wp.pl
Nie, 6 Mar 2005, 22:46:23 CET

Myślę, że dla Tych którzy uczestniczyli w dzisiejszej mszy w Katedrze Diecezji Warszawsko-Praskiej oraz zostali po niej na koncercie - uroczystości te pozostaną na długo w pamięci...
Naprawdę były to dla mnie niesamowite wydarzenia i przeżycia...pomimo przeraźliwego zimna po 4 godzinie pobytu w katedrze...
Podczas mszy przepięknie grała harcerska orkiestra dęta z Przemyśla....a koncert artystów polskiej sceny, który się odbył po mszy świętej będziecie mogli Wszyscy obejrzeć w Wielki Piątek w Telewizji Polonia (nie jest to dzień, w którym się włącza telewizor, ale przekaz naprawdę ściskał serca tych, którzy byli w katedrze...)... można go porównać do koncertu z okazji obchodów 60 rocznicy Powstania Warszawskiego (byli nawet Ci sami prowadzący i artyści...)...
Pozdrawiam, hm. Magda Potapowicz