[Czuwaj] Lilijka160

Anna Michalina Nowakowska michalina32 w wp.pl
Pią, 11 Mar 2005, 09:55:41 CET

Witam,
przesyłam link do regulaminu harcerskich zawodów na orientację 'Lilijka 160'.
http://77dewajtis.w.interia.pl
Impreza jest utrzymana w harcerskim stylu, organizowana przez dwa zaprzyjaźnione ze sobą (i ze mną) środowiska z warszawskich hufców.
Przeznaczona dla harcerzy i osób niezrzeszonych.
Wpisana do kalendarza MWiM (Mistrzostw Warszawy i Mazowsza) udział daje punkty w rankingu.
Polecam, bo sama kiedyś ja współorganizowałam, a w tym roku będę uczestniczyć.
Pozdrwiam
Anka Nowakowska

Możesz już to zrobić za 0,35 zł w 52 krajach i Polsce
Rozmawiaj bez ograniczeń tylko za 35 groszy/min.
http://klik.wp.pl/?adr=www.Telefon.wp.pl&sid=329