Odp: [Czuwaj] Powitanie dnia

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Wto, 15 Mar 2005, 08:50:32 CET

Anna Nowakowska napisał(a):

>Byłam kiedyś na świetnym wyjeździe,
>na którym, po porannej gimnastyce, do zdyszanych ludzi
>jeden czytał wiersz.
>Różne to bywały utwory,
>ale na tyle dobre, żeby dać
>na chwilę do myślenia.
>Taką chwilką zadumy zaczynaliśmy dzień
>i rozchodziliśmy się do porannych porządków.
>Niektóre z tych wierszy do dziś pamiętam
>więc może to nie jest najgorszy sposób.
>Ważne, żeby były krótkie i treściwe.
>Pozdrawiam
>Anka

Na wyjazdach skautowych, ale tych dla kadry - takich szkoleniowych (a
więc pełnoi tam laptopów było i rzutników) spotkałem się z tzw "meditation".
Puszczano prezentację we flashu, lub powerpoincie, z muzyką, dającą do
myślenia.

Oczywiście była paskudnie mało partyzancka ;) ale dawała do myślenia.
Trwa około minuty do trzech minut może. Może uda mi się taką
wykombinować, to wrzucę gdzieś na serwer, zobaczycie o co chodzi.