[Czuwaj] Powitanie dnia

hm. Rafal M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Czw, 17 Mar 2005, 10:45:17 CET

----- Original Message -----
From: "Aleksander Senk" <senk w post.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, March 17, 2005 10:08 AM
Subject: Re: [Czuwaj] Powitanie dnia

> From: "Dominik Jan Domin" <djdomin w biol.uni.torun.pl>

> Hmm... Słowa, które śpiewamy brzmią tak:
> Wstaje dzień, blaski zórz
> Sponad gór, sponad pól
> Sponad mórz, płoszą cień
> Zbudź się już
> Bóg jest tuż, Bóg jest tuż
>
> Zatem (jak sie własnie zorientowałem), są to troche inne slowa niż
> oficjalne
> (...
> Sponad pól, sponad mórz
> Sponad gór, płoszy cień
> Zbudź się już
> Dzień jest tuż, Bóg jest tuż)

> [...]
No coz... moj Szczep nie jest zbyt oryginalny. Stosujemy przestarzale
formy - gramy na fanfarze:

1) rano - "Pobudka, wstac..."
2) wieczorem - "Capstrzyk"

Capstrzyk jest odgrywany punkt 22:00. Caly oboz stale w postawie zasadniczej
i sciagana (opuszczana) jest flaga.

Pobudka jest grana mniej wiecej 7:30 "do bolu" :))) Czyli 2 razy ;)))

Ale co tam jakies przestarzale i niepotrzebne zwyczaje harcerskie :P

Rafal -Viking