ODP: ODP: [Czuwaj] Gazeta metodyczno-programowa

Czw, 17 Mar 2005, 14:56:47 CET

Nie taka gazeta.

> Poza tym polecam np: http://zastepowy.zhr.pl/
> A instruktorom polecam: http://www.pobudka.zhr.pl/

Też nie o coś takiego chodzi. Zwłaszcza jak "pobudka".

> Zresztą papierowy Czuwaj nigdy nie da rady spełnić wszystkich
> oczekiwań - dla mnie powinien stać się raczej gazetą dla
> instruktorów,

Tutaj się zgadzam, dlatego nie chce męczyć [BACZNOŚĆ] Naczelnego [SPOCZNIJ]
"Czuwaja" o zmianę profilu. IMHO "Czuwaj" idzie w dobrym kierunku, ale jest
nisza pusta.

Z "Czuwaja" zerżnąłbym jeden pomysł - artykuły ukiazują sie elektronicznie
jakiś czas po publikacji papierowej.

Dominik Jan Domin