ODP: [Czuwaj] Gazeta metodyczno-programowa

Czw, 17 Mar 2005, 16:11:06 CET

Jo. Pamiętam, Tylko... jak dla mnie - miałeś trudne tematy. Serio, miałem
problemy z napisaniem sensownych rzeczy.

> Naczelny deklarował mi, że jak będzie materiał to on poświęci
> nawet cztery
> strony Czuwaja.

To mnie nie dziwi.

> Na pomysł redagowania społecznie lub z gratyfikacją w postaci
> prezentów
> gazety, w której byłyby głównie propozycje programowe, to ja
> mogę najwyżej
> powiedzieć buuuuhaaaahaaaahaaaa...
>
> Zawsze jest dużo ludzi do pisania zjadliwej krytyki lub
> górnolotnych wynurzeń,
> ale nie do dzielenia się pomysłami.

Skąś się to wzięło... Tajne przyrzeczenia, tajne zobowiązania, tajne
tajemnice... tajne zbiórki itp. :(

> Strasznie mi jakoś smutno wyszło, ale chciałbym zaznaczyć, że
> ja tam nie
> jestem jakiś rozżalony, że się nie udało, czy coś. Obecnie
> nie jestem w
> stanie pisać sam co miesiąc artykułu, także one się po prostu
> nie ukazują.

Nie dziwota. To jest trudne, zwłaszcza, gdy ktoś poza tym pracuje itp.

> Natomiast....pomysł rubryki repertuarowo-programowej nie
> został zarzucony !

Zdaję sobie sprawę. Zuchowe teksty bywają częściej.

Pozdrawiam

Dominik Jan Domin