Re: [Czuwaj] Hymn Czarnej 13 Krakowskiej i Wileńskiej

Łukasz Brzeziński lbrzezinski w zhr.pl
Czw, 24 Mar 2005, 12:32:05 CET

> IIRC kiedyś był w Real Audio. Niestety, nie mam jak sprawdzić bo przy
próbie wejścia dalej strona wywala mi Mozillę. BTW: jest to również hymn
CTK  :)

Witam!
Od pół roku jest nowy webmaster, strona jest przerobiona i sporo dawniej
zawartych na niej rzeczy jest niedostępnych...
Gdzieś mam ten plik realaudio, muszę poszukać /BTW jakość nieHiFi, z
pogłosem, nagrywane w murach kościelnych ;)/

Ponizej zamieszczam pełen tekst; I zwrotka jest CTK, druga napisana w CTW.

Cuwaj!
pwd. Łukasz Brzeziński
Czarna XIII Krakowska

Hymn Czarnej Trzynstki Krakowskiej i Wileńskiej

Choć dla innych Trzynastka złowroga
Z wielkim lękiem wszyscy przed nią drżą,
My ją kochamy, tę cyfrę nam drogą,
My kochamy drużynę swą.

/ref./
Niech o Trzynastce wokoło pieśń rozbrzmiewa
Trzynastakami czujem się w głąb serc.
 W lilii zdobni kwiat
Przebojem pójdziem w świat
Hej w świat, hej w świat, przebojem w świat
Trzynastak pójdzie chwat.

W czyny wspólne jesteśmy wprzągnięci
A z pieśni naszych jeden skalny złom,
Jednym duchem do głębi przejęci
Przetrwamy burze i każdy grom.

/ref./
Na służbie Prawdy wartę wciąż pełnimy
I w imię Dobra życie płynie nam.
Gdzie Prawdy ujrzym znak
Tam drogi naszej szlak
Hej szlak, hej szlak, jedyny szlak,
Gdzie Prawdy ujrzym znak.

Słowa:
I zwrotka (<1930) - Stanisław Stanek
II zwrotka - Antoni Wasilewski
Melodia Marsylianki

II zwrotka śpiewana tylko w Trzynastce Wileńskiej