[Czuwaj] Stanowczo odradzam.....

Magda Klir klirka w poczta.onet.pl
Czw, 24 Mar 2005, 23:47:10 CET

ja za to stanowczo odradzam wszystkim stanice harceską chorągwi
dolnośląskiej w miejscowości CZARNA także w Bieszczadach!! omijajcie ja z
daleka!!  machloje z kasą, niekompetentna kadra zgrupowania, układy
układziki, jak to określił nasz komendant : "nie jedznie, ale żarcie jak dla
psa", zero harcerskeij postawy ze strony kadrowiczów tamtejszych, brak
ogólnej higieny na kuchni, itdddddddddddd...........

ogólnie beznadziejnie...dla nas do dzisiaj sprawa tego obozu się
ciągnie...wiec nie dajcie sie!! aaa i sprawdzajcie zawsze czy na stanicy
wyrabiają sie ze stawką żywieniową:]

pozdr.
Magda