Re: [Czuwaj] Gra instruktorska ZHR i ZHP

seascout w go2.pl seascout w go2.pl
Śro, 30 Mar 2005, 15:35:01 CEST

Wydawało mi się, że dziś łatwiej o porozumienie z ZHR, że coraz
mniej nas dzieli.

W moim hufcu cały szczep ZHR przeszedł do nas, argumentując to tym,
że już różnic nie ma, a dzięki przejściu będa mieli bliżej do
hufca... Wydawało mi się, że więcej nas łaczy z harcerzami z ZHR
niż dzieli.

Naiwny.

Po przeczytaniu tych komentarzy, jestem załamany ilościa jadu,
goryczy i niechęci...

Nie myślałem, że kiedyś będzie jedna organizacja harcerska w
Polsce, ale wydawała mi się bardzo mozliwa współpraca pomiędzy
róznymi organizacjami. Dziś widzę, że o taką współpracę będzie
bardzo trudno.

Nie będzie mnie na tej grze w weekend (mamy warsztaty
instruktorskie hufca) ale trzymam kciuki za uczestników!

Seascout

hm. Rafał Klepacz
Szef Zespołu Kształcenia Hufca Radom - miasto