[Czuwaj] Gra instruktorska ZHR i ZHP

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Czw, 31 Mar 2005, 10:14:34 CEST

seascout w go2.pl napisał(a):

>Tak... dokładnie dlatego. I dlatego, że "czerwonych pająków" juz prawie nie ma. I choć rozumiem "ich" obawę przed pomysłem zjednoczenia z ZHP, to nie rozumiem tak zawziętej niechęci do współpracy...

Rafał... Wszędzie jest pełno oszołomów... Akurat w ZHR oszołomy
prawicowe mają podatny grunt do rozwoju (w sensie bardziej niż u nas), u
nas za to betony i czerwone pająki miały znakomite warunki lęgowe :)

Miejmy tylko nadzieję, że nie ma ich AŻ tak dużo... Ale po pojedynczych
wpisach w komentarzach...
Tacy ludzie często czatują na okazję wpisania się tam.

Pobserwuj komentarze na onecie albo gazeta.pl tam często wpisują się ci
sami ludzie, w dużej mierze oszołomy. Nie ma artykułu aby nie było
kontrowersyjnego wpisu praktycznie.