[Czuwaj] Statut Harcerstwa Polskiego na Ukrainie

Kamil Wais kalimu w wp.pl
Czw, 31 Mar 2005, 11:17:42 CEST

Witam,

  ja z taką nietypową prośbą w imieniu znajomej, która właśnie
  pisze pracę mgr na temat harcerstwa polskiego na Ukrainie.

  Otóż, poszukiwany jest "Statut Harcerstwa Polskiego na Ukrainie",
  jeśli ktoś ma jakąkolwiek jego wersję proszę dać znać,

  a poniżej fragment naszej rozmowy, tak dla ciekawych problemów
  w innych organizacjach :)

- nie dali mi statutu Harcerstwa Polskiego na Ukrainie
- dlaczego ?
- ... bo mają w jednym egzemplarzu, tylko na papierze, robią remont i
spakowali do pudła i nie będą szukać...

   Pozdrawiam wiosennie
   Kamil Wais

 phm. Kamil Wais HO