[Czuwaj] uczestnictwo w Akcji Letniej

Czw, 31 Mar 2005, 13:28:40 CEST

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <g00rek w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, March 31, 2005 12:37 PM
Subject: Re: [Czuwaj] uczestnictwo w Akcji Letniej

> Jeśli nie zgłosiła obozu, to oficjalnie go NIE MA czyli
> oficjalnie go NIE ZORGANIZOWAŁA.

Obozu NIE, ale Akcję Letnią raczej TAK

INSTRUKCJA ORGANIZACYJNA HARCERSKIEJ AKCJI LETNIEJ I ZIMOWEJ
(....)
3.1. Drużynowy, szczepowy, komendant związku drużyn
opracowuje roczny plan zamierzeń z uwzględnieniem ferii zimowych i letnich.

W zależności od możliwości i warunków ustala czy:
1) będzie organizatorem samodzielnego obozu: stałego, wędrownego,
zagranicznego
2) współpracując z innymi drużynami (szczepem), związkiem drużyn zorganizuje
zgrupowanie,
3) planuje wzięcie udziału w zgrupowaniu organizowanym przez hufiec,
4) zorganizuje NAL/NAZ.

Napisałem, "raczej", bo potrzebne byłoby tu wiecej informacji o formalnych
relacjach
"drużyna <<>> koło pułkowe"

Tylko zastanawiam się dlaczego nie zastosowali wariantu że KP ugranizuje
"darmową" bazę
dla druzyny ?
Finanse w 100 % prowadziłoby KP, a druzyna miałaby samodzielny obóz.

Czesław