[Czuwaj] szukam...

agnieszka_ok gusica w o2.pl
Nie, 8 Maj 2005, 21:49:01 CEST

witam,

liczę na to, ktoś w Was jest w stanie mnie wspomóc w moich poszukiwaniach, bo czasami mam wrażenie, że takiej własnie samopomocy lista służy najlepiej :)

Okazało się, że baza na której mieliśmy organizować kursy drużynwych, będzie służyła w tym czasie innym celom, zatem zostaliśmy trochę na lodzie, a wakacje już za chwilę...

Szukam więc bazy, najlepiej w  w centralnej Polsce lub/i środowiska, które się w owo miejsce wybiera na obóz (szczep, hufiec...) i jednocześnie przygranie (da za opłatą wikt i opierunek) zgrupowanie trzech (na dzień dzisiejszy) kursów drużynowych. Interesujacy mnie termin to 25 czerwca do 10 lipca.

Będę wdzięczna za kontakt na prv. Wtedy też pewnie da sie ustalić wiecej szczegółów, cenę etc.

pozdrawiam
Agnieszka Ogrocka-Klepacz
szef ZKK Hufca Ziemi Cieszyńskiej