[Czuwaj] Instrukcje finansowe _ZMIANA

Pon, 9 Maj 2005, 11:20:27 CEST

----- Original Message -----
From: <maczgierz w o2.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Saturday, May 07, 2005 9:11 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Instrukcje finansowe

> instrukcje są dostępne na http://dokumenty.zhp.org.pl/

Okazało się że plik instr. fin. drużyny który wysłał Sławek rózni się od
pliku rozesłanego 27.04.2005 do komend choragwi.

Pliku instr. fin. HAL nie porównywałem, wiec nie wiem czy sie róznią

W każdym razie aktualne pliki już umiesciłem na
http://www.dokumenty.zhp.org.pl

Czesław
admin.dokumenty w zhp.org.pl