[Czuwaj] Katalog Baz Obozowych - NOWY

togro w togro.pl togro w togro.pl
Pon, 9 Maj 2005, 13:40:51 CEST

W zwiazku z tym, ze nie docieraja do mnie zadne wiadomosci o pracach nad
ponownym uruchomieniem Katalogu Baz Obozowych, postanowilem wziac sprawy w
swoje rece i uruchomic podobny katalog, bo wakacje juz tuz, tuz.

KATALOG OSRODKOW I BAZ NOCLEGOWYCH
http://www.osrodki.info.pl

Jesli chodzi o wpisywanie danych, to serwis jest juz w pelni funkcjonalny.
Wciaz pracuje nad jak najczytelniejsza prezentacja danych oraz ich
wyszukiwaniem (dotychczasowej efekty widac na stronie).
Oczywiscie zmieni sie jeszcze grafika, ale zalezalo mi na jak najszybszym
uruchomieniu samej bazy.

Wazna uwaga, dla tych, ktorzy chca wpisac swoje harcerskie bazy:
Wpisujcie na poczatku nazwy wlasciciela skrot "ZHP" - latwo bedzie wychwycic
bazy harcerskie sposrod innych, a w przyszlosci zastosuje filtr, ktorzy
bedzie pokazywal tylko bazy harcerskie (za pomoca wlasnie tego skrotu).

Dane bedzie mozna samodzielnie zmieniac (przy rejestracji nalezy podac
haslo).

Czekam na wszystkie uwagi, porady ew. bledy.

Pozdrawiam
hm. Tomasz Grodzki
Byly administrator Katalogu Harcerskich Baz Obozowych
togro w togro.pl
http://www.togro.pl