ODP: [Czuwaj] Re: Poszukuję WĄŻ lub SZLAUCH

Czw, 12 Maj 2005, 12:29:37 CEST

Mój komendant za moim skromnym pośrednictwem sie zapytuje - gdzie takie
draństwo można nabyc i mniej więcej w jakiej cenie (chodzi  o ten przewód PE
niebieski do wody i złączki). Grozi nam (trzy obozy) utrata lokalizacji
(Sanepid).

Pozdrawiam

Dominik Jan Domin