[Czuwaj] M.S.

Marcin Skocz hrskocz w harcerstwo.net
Czw, 12 Maj 2005, 14:17:34 CEST

> Tak jest! uważajcie! Tropiciel M.S. czuwa!
> A uśmiech na końcu wypowiedzi jest skrzywiony i nienawistny...
> Zupełnie w duchu naszej organizacji...
> No ale tego chyba nie moge wymagać od zawieszonych więc przsepraszam.

Dostałem kolejny temat? Dzięki..

Co do zawieszenia, to chyba sąd harcerski tym razem nie spełnił dokładnie
postawionych mu zadań, albo nie doczytałeś.

Co do ducha - nie śmiał byś nawet się o nim wypowiadać, bo harcerstwo w
Twoim wykonaniu ma bliżej do SB niż do ruchu wychowawczego.

Co do reszty... Gratuluję rozesłania do komend hufców listów z dyrektywą
upowszechnienia przed zbiórką wyborczą. Mam nadzieję, że pomogą przed
wyborami :-)

pozdrawiam
MS